Kawaii Plushie! ❤ Kawaii Charms

Assalamualaikum / Annyeong chingu!



Hello! Ohayo Min'na san! awal bangun dah gosok gigi ke belom?
Syamintz? Mintz dah gosok gigi siap mandi lagi.Dah memang tabiat bangun 
pagi2, Ok back to the topic nya ya. Apa tu plushie apa tu charms .
Kawaii sangat ke benda tu? Yupz! memang kawaii sangat2 >.<
Plushie ni ialah anak patung yg dijahit buatan tangan.Memang tak 
sia2 larr kalau buat sebab hasilnya sangat comel! charms pula aksesori
yg dibuat dengan tanah liat dan dibakar hasilnya pon memang comel!
Sebenarnya Mintz tak tahu nak terangkan macam maksud aksesori tu
tapi Mintz memang suka sangat aksesori macam ni, Mintz pon ingat nak
buat satu tapi malangnya Mintz tak tahu nak beli kat mana bahan2 tu.
Mungkin ada antara korang yg tahu jadi tolong larr share2 kan sikit ilmu
tu kat Mintz tak rugi punyer ho3.Ni ada beberapa contoh gambar
PLUSHIE dan CHARMS!

Plushie






Charms








That's all hope u guys enjoy!

0 0rg mec0nteng~: